منو منو

نگاه ویژه متخصص ارتوپدی اطفال به درمان نوزادان و کودکان

یکی از قابل توجه ترین جنبه های ارتوپدی اطفال ، رویکرد دلسوزانه و کودک محوری پزشک در درمان است و متخصص ارتوپدی اطفال نه تنها باید جراحی بسیار ماهر باشد، بلکه از نظر شخصیتی هم باید مراقبی همدل و همراه والدین در درمان کودک باشد ، که نیازهای منحصر به فرد بیماران کودک خود را درک کند.
مراقبت بیمار محور: پزشک ارتوپد اطفال سلامتی بیماران خود را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهد. مستقیماً با کودک و والدینش ارتباط برقرار می کند و به رفع نگرانی ها و ترس های آنها می پردازد و برنامه های درمانی را به شیوه ای دوستانه برای کودک چند ساله یا نونهال یا والدینش توضیح می دهد.
به حداقل رساندن درد و اضطراب : روش های پزشکی می تواند برای کودکان ترسناک باشد. متخصص ارتوپد اطفال از تکنیک های ابتکاری برای به حداقل رساندن درد و اضطراب استفاده می کند، مانند استفاده از تجهیزات اندازه کودک و تکنیک های حواس پرتی در طول معاینه تا بتواند درد و اضطراب کودک و آشفتگی والدین را به حداقل برساند .
پیگیری طولانی مدت درمان : مراقبت های ارتوپدی کودکان گاها نیازمند همراهی چندساله است. متخصص ارتوپد اطفال ،در صورت لزوم ، درمان های نیازمند به پیگیری مداوم را برای نظارت بر پیشرفت درمان کودک مدنظر قرار می دهد و در صورت نیاز ، برنامه‌های درمانی را با توجه به روند بهبودی بیمار اصلاح می‌کند.
همکاری با خانواده کودک : متخصص ارتوپد اطفال نقش حیاتی والدین و مراقبین سلامت در بهبودی کودک و درمان موفق او را می داند. از نزدیک با خانواده صحبت می کند، آنها را در مورد تکنیک های مراقبت در منزل آموزش می دهد و حمایت های درمانی و لازم را در طول فرآیند درمان ارائه می دهد.

تقویم حضور پزشک

برای رزرو نوبت به سایت زیر مراجعه کنید. رزرو نوبت
کلیه ی حقوق این سایت متعلق به کلینیک فوق تخصصی ارتوپدی اطفال دکتر آرمین ابطحیان است